۰۹۱۲۲۶۳۶۳۵۴

نکاتی مهم در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار

با اینکه استان تهران آب هوای آلوده ای دارد اما در اطراف خود دارای مناطق بسیار خوش آب و هوا و به دور از آلودگی است که اخیرا بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا شده است. شهر شهریار یکی از این مناطق خوش آب هوا است .

با تجربه ی چند ساله ای که گروه مشاورین املاک شایان در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در منطقه شهریار بدست آوردن اند امروز قصد داریم چند نکته حائز اهمیت در زمینه خرید ویلا را برای شما در ادامه مطلب بگوییم تا با اطمینمان کامل تر ملک مورد نظر خودتان را برسی و خرید کنید که در سال های آینده نیست به مشکلی بر نخورید.

  • بخش مدرنی و شهری شهر شهریار: شهرک های کردزار، والفجر، باغستان ، تیسفون، کردامیر، وحیدیه، یبارک و… از بخش های مدرن شهری شهریار میباشند. که از این میان شهرک های والفجر و شهرک تیسفون از بهترین شهرک هایی میباشند که میتواند اقدام به خرید باغ ویلا کنید. این شهرک ها محبوبیت زیادی نیز بین پایتخت نشینان دارند. از جمله مزیت های چشم گیر این شهرک های ویلایی نشین میتوان به دارای بود آب ، برق ، گاز قانونی امنیت بالا و دارا بودن نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین دسترسی بسیار آسان به مرکز شهر و… اشاره کرد.

و از دیگر شهرک هایی که میتوان گفت نظر خیلی از خریداران را به دلیل دسترسی راحت و موقعیت فرهنگی به خود جلب کرده است شهرک کردزار میباشد. با توجه به موقعیت مکانی ، دارا بود سند و پایان کار شهرداری ، مجوز ها و انشعابات و… میتوان گفت شهرک کردزار قیمت مناسبی نیز دارد.

همچنین مناطق کردامیر، وحیدیه، یبارک هم نسبت به دیگر مناطق شهریار دارای ارزش ملکی خوبی هستند و در لیست باغ ویلا های املاک شایان باغ ویلاهای زیادی در این مناطق ثبت شده است.

  • بخش مدرن و شهری شهر شهریار: این بخش نیز اندیشه فاز یک الی چهار ، ولیعصر ، عباس آباد ، و… شامل میشود.

از نکات مهمی که شما مشتریان عزیز باید در خرید باغ ویلا ، باغ و باغچه در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، محمدشهر ، ملارد در اولویت قرار دهید اسنادهای معتبر ، فاکتورهای مکانی، مجوزها و موقعیت آینده می باشد .



منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۵/۲۱